רוצים להעניק ערך לסוכנים וללקוחות ?
מעוניינים להוביל ?
מבינים שבכדי להצליח, צריך להיות מקצוען ?
מאמינים שידע הוא כוח ?
אם כך, יש לנו חדשות מעניינות עבורך. מזה למעלה מעשור מובילה אופק זהב את תחום ההדרכה, ההכשרה המקצועית ופיתוח המיומנויות בקרב עובדי חברות
הביטוח וסוכני הביטוח בתחום הסיעוד.
כעת הגיע העת להרחיב את הפעילות ולהעניק לכם ערך גבוה אף יותר. "אופק ניהול גילאות אישי"- המרכז הישראלי לבריאות, סיעוד ואיכות חיים הוקם במטרה להיות הגוף המקצועי והמוביל
בישראל בכל הקשור לידע, ייעוץ ומקצועיות בתחום הסיעוד ואיכות החיים עבור לקוחות פרטיים וארגונים, בכלל, ועבור חברות וסוכנויות ביטוח, בפרט.

בראש החברה עומדים אבי רייטן וגבי נקבלי, אשר הינם בעלי ידע וניסיון ונחשבים למומחים מהמובילים בישראל בתחום, ואשר פיתחו מתודולוגיה ייחודית להדרכה, ייעוץ, פיתוח מוצרים ושירותים, הכשרה ולימוד בתחום הסיעוד ואיכות החיים.

אנו מציעים לכם ליהנות ממגוון הדרכות וקורסים להענקת ידע מקצועי, שיווקי ומכירתי בתחום הסיעוד, ובהם בין השאר:
o הדרכות מקצועיות לקבוצות סוכנים ברמות ובהיקפים שונים (מהרצאה בודדת ועד לקורס מקיף בן 12מפגשים)

o הכשרה וסדנאות מקצועיות לעובדי חברות ביטוח ובהם מפקחים, עובדי תפעול, תביעות, אגפי בריאות וכו'

o פיתוח מיומנויות מכירה בתחום הסיעוד

o ייזום והוצאה לפועל של ערבי לקוחות בנושא, לרבות הרצאה בפני הלקוחות וליווי הסוכן בתהליכי התכנון והמכירה

o הדרכות פרטניות בסוכנויות ביטוח ובמשרד הסוכן, לו ולצוותו

o הנחיה של כנסים וימי עיון

o כתיבת חומרים שיווקיים ומקצועיים

o ייעוץ וליווי חברות ביטוח בבניית אסטרטגיה, מכרזים, פיתוח מוצרים וכו'.

o הרצאות עבור ארגונים, חברות ביטוח, מכללות ומוסדות שונים

להלן מסגרת האפשרויות המגווונות שאנו מעמידים לרשותכם:
קורסים ואימון סוכני ביטוח

מועמדים בפני חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח מגוון של ארבע רמות של הכשרה:
א. מפגש בודד לקבוצת סוכנים בו סקירה של הבעיה כולה כולל נגיעה בדרכי המכירה והשיווק.
ב. קורס בסיסי בן 4 מפגשים (משודרג על סמך נסיון בעשרות קורסים ומאות סוכנים בשנים האחרונות),
הכולל חומר עיוני לצד לימוד מעמיק של "אומנות המכירה" ותרגולה.
ג. קורס בן 9 מפגשים הכולל הטמעת החומר הנלמד תוך ליווי הסוכנים לאורך התהליך (קביעת יעדים ועמידה בהם).
ד. אקדמיה מקיפה הכוללת קורס ואימון בן 15 מפגשים הכולל ליווי צמוד לאורך זמן ( כ- 4 עד 5 חודשים)

בכל אחת מהאפשרויות הנ"ל מחולק חומר מקצועי רב ערך וייחודי, שישמש את הסוכן כערכת מכירה לביטוחי סיעוד.

הרצאות בפני לקוחות סוכנים

הצגה אובייקטיבית ומקצועית בפני קבוצה נבחרת של לקוחות הסוכן (בין 50 ל- 150 איש)
של הבעיה הכספית הנובעת ממצב סיעודי, תוך פרוט הזכויות השונות העומדות בפני אזרחי המדינה
(ביטוח לאומי, עלויות, משרד הבריאות, קופות החולים)
והפתרונות האפשריים. פעילות זו מביאה לסוכן מכירות מיידיות בהיקף מרשים – יש הוכחות!! אנו מלווים את הסוכן (או קבוצת סוכנים שמשתפת פעולה):
החל מהחלטה על מועד הארוע, הכנת הזמנה, בחירת הלקוחות שיוזמנו, ניהול שיחת הטלפון לזימון האנשים,
מתן חומר מקצועי לתיוק באוגדן שיחולק לבאי הכנס, דברי הפתיחה בערב הארוע, שיחת הטלפון לקביעת הפגישה לאחר הכנס מעקב אחר ביצוע המכירות.
הדרכות במשרדי הסוכן

הדרכות מקצועיות ממוקדות המספקות לסוכן וצוות משרדו את החומר מקצועי העוסק בבעיה הסיעודית
(עלויות טיפול, חוק הסיעוד, משרד הבריאות – "קוד", קופה"ח והמשמעויות למשפחה המטופלת באדם סיעודי,
תסריטי שיחה וכו'), תוך התאמה לאופי המשרד ופעילותו.
מפגש בסיסי זה מציב את הסוכן וצוותו בקו זינוק טוב למכירת ביטוחי סיעוד ומשכו כ- 4 שעות (5 שעות אקד'). ניתן לקיים יותר ממפגש אחד למעוניינים בהרחבה לנושאים נוספים.

להזמנת הדרכות ולמידע נוסף אנא צרו עימנו קשר